sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

burn with me, i'm just an empty shell...

Hei kaikki, on aika palata taas blogin pariin. Viikonloppu sujui loistavasti ja tiedän, että ensi viikonloppu tulee olemaan yhtä loistava! ♥ Paraskaveri tulee Oulusta ja sitä rataa.. ;)

Perjantaina kävin ottaa vähän mustetta iholleni ♥ Tatuointikuume vaivaa vieläkin ja mittari näyttää 1110°c astetta, hitto niitä haluaa vain lisää. Ja olen ylpeä itsestäni, että mua ei vaan hitto vieköön jännittänyt, hyvä minä!

tää tatuointi merkitsee mulle enemmän, kun tuhat sanaa voi sitä edes kertoa.
Myöhemmin perjantaina lähdin Minnan seuraksi Viva Mariaan ottamaan vähän kiisseliä, kerrankin oli mun vuoro ja täytyy sanoa, että se teki itselleni todella hyvää. Taisi sitä muutama värssykin tulla vedettyä siihen mikrofoniin. ♫


Lauantaina näin ihanaa ystävääni Petraa pitkästä aikaa ja kyllä vaan ystävien näkeminen tekee tosissaan todella hyvää, suosittelen jokaiselle. Menimme Petran kanssa kaupungille juomaan coca-colaa, joka siis oli minun ideani, koska noh... Darra! Sain aivan üüber hyvää darrasafkaakin! ;)

Tää sunnuntai on mennyt kotona ollessa, duunipaikalla käydessä ja siivotessa. Kävin myös kaupassa, koska jääkaappini ns. huusi tyhjyyttä. Tein aivan maittavaa ruokaa, kanaa, pastaa, tomaattisoossia ja salaattia, omnomnom! Onneksi siitä riittää mulle moneksi päiväksi. :) Sain samalla tänään allergisenreaktion viidakkoeläin karkeista, ei ollut eka kerta, mutta hitto että harmittaa! KOSKA NE ON NIIN NAMIA!♥

siinä sotkuinen lautanen.

Isältä perinnöksi jääneitä pääsiäiskoristeita, en muista olisiko noita pitänyt olla enemmänkin? Ei varmaankaan, liimaa niihin piti näyttää vähäsen, mutta hyvin piristävät mun keittiötä. Isä siis joskus tuonut nuo äidille saksasta ja nyt ne on minulla, aivan ihania!♥








xoxo

2 kommenttia: