perjantai 4. huhtikuuta 2014

Praise, raise the glass to drink for sickness

Heippa taas, viikko on sujunut työntouhussa ja väsyneinen merkein! Maanantaina paiskin töitä 2h yöunilla, jonka jälkeen vedin kotona 4h päikkärit, silloin mulla ei tullut edes lämmintä vettä!
Tiistaina paiskin edelleen töitä lahkossa..

Keskiviikkona rakas kälyni Minna tuli mun luokse kyläilee kahden nuorimmaisensa kanssa. Ninjalle ja Aatulle tein safkat, esittelin Minnalle kotiani ja se laitto mulle taulunkin seinään, kiitos rakas!♥

Mentiin keskiviikkona Minnan kanssa ulos viettää kahdenkeskeistä laatuaikaa ja noh, kivaahan se oli! Ostin myös silloin itselleni kukkia, neilikat kun oli niin ihania siellä kaupunkimarketissa, jota myös toisella nimellä cittariksi kutsutaan.


 Torstaina taas duunia, duunia ja duunial ainoa piristys että sain taas nääääääääääääin paljon herkkuja!:)
Eilen myös suihkussa ollessani, multa alkoi tulemaan verta nenästä kuin esteriltä perseestä konsanaan. Nyt kun olen selvinnyt syövästä, iskeekö mulle sittenkin kaikki muut vaivat ja taudit? Samalla myös näin duunien jälkeen vanhoja koulukavereita ja olihan se nyt ihanaa vaihtaa pikaisia kuulumisia niiden kanssa.






Tänään perjantaina olen saanut nauttia viikon ainoasta vapaasta.
 Eilen siis tosiaan painelin nukkumaan jo kello puoli kymmenen, heräsin tänä aamuna kahdeksalta, koska sähkömies tuli korjaamaan mun lattialämmityksen termostaatin, ihanaa! Kun sähkömies oli lähtenyt, painelin itsekin takaisin nukkumaan. Herätessäni keitin aamukahvit, pesin pyykkiä, puin päälleni ja lähdin liikenteeseen. Menin Shellille pesemään ja siivoamaan autoni... Oikeasti se on veljeni Hassen auto, mutta kun herra on itse Japanissa, saan minä sitä vähän lainata. Ennen siivoamista ja puunaamista olin käynyt jyskissä ostamassa pienen korin itselleni ja tällaisen taulun.

tähän elämän tilanteeseen tuo teksti vain sopi ja sisällä syrämessäni toivon sen olevan totta!♥

Menin myös Minnalta hakemaan pari hyllykköä itselleni ja voi, että kun pienetkin asiat saavat mut ilahtumaan.

xoxo

4 kommenttia:

  1. Sait taulun seinään kehyksineen - hienoa!! Minna lupaili nuita hyllyjä mulle ja suunnitelinkin niille jo paikan, mutta siellähän ne sun luona töröttää - no, tiedät mihin voit roudata jos kyllästyt. Mukavaa viikonloppua - arvaas vaan alkoiko tekee mieli salmiakkia, että kiitos vaan sulle.. Oiskohan sulla muuten pikkusen anemiaa, kun olet laihdattanut niin paljon ja pienellä ravinnolla - vedä rautakuuri nyt keväällä nii jaksa taas!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, jos tuo ei nyt tuosta putois, kaikki muut täältä kyllä lentelee.. No voi harmi, Minna kysy multa, että otanko ja ehdin sanoa joo, olin noiden tarpeessakin vähän. Mulla on ne puiset pienet yöpöydät vintillä, niillä en kyllä tee yhtään mitään:) Epäilin itsekin anemiaa, mutta kunhan tilipäivä koittaa voisin hakea jotain rautaisia tabuja itselleni! Tänään ku kävin vaa'alla se näytti 59,2kg.. Pitääpi joku päivä tulla kahvittelee, ku autoki nyt käytössä:)♥♥

      Poista
    2. Juu, ei mitään hätää - ne sopii sulle hyvin tuonne.. ehkä niistä puisista sitten sais mulle jotakin..=).. joo, tuu vaan kaffeelle ens viikolla ja voisit olla mun kuski jos kävis iikkeassa pikaseen - tarvisin Jirpalle sellasen vaatetelineen..

      Poista
    3. Kyllähän se käy, maanantaina mulla olisi jopa vapaapäivä niin voitais sillo viettää keskenämme aikaa :)

      Poista