keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Tuuli tuule sinne, missä muruseni on..

Hei, enpä olkaan kirjoitellut tänne pitkiin aikoihin ja paljon on jo siis ehtinyt tapahtua. Toissa viikonloppuna olin mitä mahtavammissa grillibileissä, huhhuh mitä meininkiä!♥

Perjantaina otimme vähän ööliä siinä ja fiilistelimme, lähdimme myös yöuinnille ja hitto vesi olikin lämmintä!

©Riina Laihomäki
vessaselfie!!
 Lauantaina jouduimmekin Pinjan kanssa ajaa takaisin Helsinkiin päin, koska olihan meillä työpäivä edessä. Mun työpäivä ei mennyt niin kuin suunnittelin, muistaakseni sinä päivänä meni kaikki päin helvettiä! >.< Kun minä olin päässyt töistä, oli aika mennä takasin Lahden Sopenkorpeen. Harmiksemme emme päässeet Pinjan kanssa Profane Omenin keikalle, joka oli sillon Orimattilassa lauantaina, ei se mitään... Musisoimme lauantai iltana, sekä yöllä.

Vasen > Oikea Mikko, Micko, Antti, Juha ja rummuissa Samuli ;)♥
Juha sai mut syömään sieniä ja jep! Herra sai tosiaan sähkögrillinkin palamaan.
Viljami, Antti ja meikäläinen. ©Tanja Lähtevänoja
Iloinen ja hoikka Hami! ©Tanja Lähtevänoja
En muista milloin viimeksi olisin ollut näin onnellinen, kun tuolloin. Nautin kaikkien ihmisten seurasta, sain uusia tuttuja/ystäviä. Kaikilla oli hauskaa ja ihanaa♥♫ Kukaan ei tapellut! Sunnuntaina olo oli vähän toisenlainen, siivoilimme siinä aamupäivästä ja minä ja Pinja (kappas) olimme viimeisimpiä ihmisiä, jotka lähtivät sieltä (vieraista). Niin vain käy joskus! Kävimme vielä sunnuntaina pulahtamassa samaisella lammella, jossa kävimme perjantai/lauantaiyönä.

Ystäväni Anni tulikin Hämeenlinnasta luokseni ja vietti kanssani pari päivää Helsingissä, samalla kun mä kävin töissä, sai Anni kierrellä ympäri Helsingin keskustaa.

Keskiviikkona lähdimme sitten Annin kanssa roadtripille kohti Oulua. Ajoimme Hämeenlinnan kautta, jossa kävinkin vähän valokuvailemassa, linkkiä löytyy täältä: http://hannamarijohansson.kuvat.fi/kuvat/4/ Kuvia löytyy myös paluumatkaltani. Käykää ihmeessä tsekkaamassa.

maisemia!
Menomatka oli pitkä, mutta hyvinhän se meni! Onneksi Anni jeesasi mua ajamaan sen 300km, poikkesimme myös Tampereen halki, joka olikin aivan turha pitstop! Kun vihdoimme pääsimmekin Ouluun, oli aika mennä uimaan. Vesi oli lämmintä.. Minä olin se, joka ekana pulahtikin sinne järveen.;)

Torstaipäiväkin meni uimingeilla, kylässä käymisessä ja sen sellaista. Opin jopa syömään kirsikoita, miten en ole muka aiemmin niistä tykännyt?

biitsillä!

mehukas kirsikka!♥
Kun päivämme vaihtuikin perjantailla, oli aika Qstockfestareiden, jonka takia oikeasti lähdinkin Ouluun. Kävimme aamupäivästä Annin kanssa eka kirputtelemassa ja löysinkin jotain, saa serkkuemäntä Tanni olla ylpeä! ;)
tuommoisia löytöjä ja yhteensä oli vain 11€
Qstockiin menin alunperin katsomaan Volbeatia, jonka takia olinkin ostanut lipun jo viime joulukuussa, tosiaankin. Eihän siinä, odotellessa sai katsoa myös Sonata Arctican ja positiivisesti yllättävän Jenni Vartiaisen, jonka musiikista en kauheasti piittää, mutta livenä se tosissaankin toimi!

Sonata Arctica

Jenni Vartiainen
Volbeat olikin myös 75minuuttia myöhässä aikataulustaan ja nuo tanskalaismiehet aloittivat sittensä silloin, kun ohjelma-aikataulun mukaan heidän olisi pitänyt lopettaa.. Nice one!




Sain myös itse Rob Caggianon plektran, voiko tämä neiti enää onnellisempi olla?
 Siinä teille myös vähän Volbeatista kuvia ja tosissaan tuohan oli jo minun kahdeksas Volbeatin keikka. Qstockin jälkeen haimme Annin kanssa pizzat ja ei h*lvetti, että olikin hyvää! Siihen aikaan yöstä se pizza tosissaankin maistui.
Lauantaina en halunnut nähdä muuta bändiä, kun hyviä ystäviäni, Profane Omenin miehiä tottakai!♥

Siinä ne on, ja kaikki ilman paitaa, nice one!♥
Halasin poikia ja kaikki näytti olevan hyvin iloisia siitä, että olin ajanut sen 700km (noin.) heitä katsomaan. Viljami tokaisi, että Ouluun asti oikein ajanut niiden vuoksi.☺ Sain settilistaa, plektroja, vesipullon, mitä vielä? Juha otti minua keikan jälkeen kädestä kiinni, katsoi suoraan silmiin ja sanoi, että minun pitää ajaa turvallisesti kotiin ja en saa asua väsyneenä, niin minä tein ja tottelin.. Menimme myös lauantaina yöuinnille ja voi, että se tuntui hyvältä!


Sunnuntaina oli mun aikani tulla kotiin, matkani kesti sen jonkun 7-8h, kun ajoin yksin pohjoisesta takaisin tänne Helsinkiin, matka oli kuuma ja uuvuttava. Olin kyllä todella onnellinen, kun saavuin lahden motarille silloin ja tiesin, että koti olisi lähellä. Porukat oli sinä viikonloppuna ollut Juvalla meidän perinteisissä bileissä, johon minä en ollut päässyt ja äiti toi mulle siltä matkalta haaveilemani pöllöpeiton..♥


Nyt, kun viikko on taas alkanut, olen uurastanut töissä, helle on turruttanut aivoni. Ei vain onnistu ja olen ihan järjettömän väsynyt koko ajan! Eräänä yönä taas itkin itseni uneen, koska minun oli paha olla. Kaunis, rietas, onnellinen? En tiedä, mikä minuun on mennyt, liikaa ajatuksia päässä ja sitä ei oikein tiedä mitä sitä aina haluaa? Kuka haluaa minusta ja mitäkin? Hyötykäyttöä, ystävyyttä, tukea ja turvaa? Sitä katsoo itseänsä vähän liiankin usein nykyään taas peiliin ja ajattelee, että mikä minussa on oikein vikana kun ei kelpaa? Onko se luonne, ulkonäkö vai kokonainen persoonallisuus? *huokaus* Ehkä tämä pahaolo joskus loppuisi kokonaan..

Isin kuolemasta tuli viime maanantaina tasan 14.v. Oli outoa käydä haudalla ensimmäistä kertaa oikeasti yksin.
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti