tiistai 27. elokuuta 2013

We were in the spotlight!

Keskiviikkona oli lähtö Lahteen, reissu jännitti, mutta silti sain hyvällä omalla tunnolla lähteä, koska minun ei tarvinnut pummia rahaa keneltäkään. Tunnin junamatka Lahteen. Seikkailu alkoi ja paljon asioita oli mielessä. Pyörimme hetkisen Lahden keskustassa, ennen kuin pääsisimme Hannalle.

Näin Lahdessa, pääsimme vasta myöhään illalla nukkumaan ja minun piti selvitä 4h yöunilla...
Koska torstai aamuna lähdimme kello 4 ajamaan ja matkaa olisi Turkuun se parisen sataa kilometriä, trip mittarin mukaan 260km. Siitä menimme sitten Turun satama-alueelle ja oli aika suunnata kohti meidän laivaamme.

Laivamatka oli uuvuttava, menimme melkein suoraan nukkumaan laivassa. Olimme kannella kaksi, jeesus mitä pohjanoteerausta. Heräsin, kävin suihkussa ja menimme seikkailemaan ympärilaivaa. Tupakkakallista, pelikoneista ei vaan saatana tullut voittoa! Mun oli pakko ostaa ville viikinki juoma muistellen lapsuutta.

Osallistuimme arpajaisiin Hannan kanssa, vaikka en olisi edes ensiksi halunnut ja voi helv. MEITSI VOITTI RISTEILYN!

Ruotsin päässä oli aika suunnata kohti moottoriteitä, pitäisi löytää tienro E4 ja siitä sitten suunnata kohti Falkenbergin kaupunkia. Matkaa olisi se n. 500km Goooosh!

Olimme perjantai aamuna kello 7 maissa jo Falkenbergissä. Perjantai oli meille sellane vapaapäivä, kiertelimme koko päivän pitkin Falkenbergiä ja sen sellaista. Kaunis ja ihana paikka, oikeesti! ♥
Kävimme myös SISI nimisessä ravintolassa syömässä, missä sai todella hyvää kiinalaista ruokaa ja edulliseen hintaan.

tämmösiä rahoja sitten Forexilta!

Nukuimme yömme hyvin, minä nukuin itse auton takakontissa, mutta saimme nukuttua ainakin sen 7h. Lauantai aamuna heräiltiin ja päivä oli lämmin. Luimme Facebookista, että Baby Janen jätkät olisivat torilla, oli siis aika lähteä sinne! Pojat olivat todella iloisia nähdessään meidät ja he eivät voineet uskoa, että olisimme tulleet Suomesta asti taas katsomaan juuri heitä. Meitä haastateltiin paikalliseen lehteenkin, Falkenberg fames! hn.se haastattelu
> Keikka meni hienosti, jos ei lasketa sähkövikoja, pelleä ja kaatunutta mikkiä!

Siitä se lähti sitten....
let's do some instashit

*backstage
*D-A-D
*Autokyyti
*Jatkot
*Pizza
 Se tunne, kun toinen ei meinaa uskoa, että olemme matkalle sinne, suustasi kuuluu                                         vain "no, no, no, that can't be possible." "You're crazy, stupid and asshole but I love you." Kädestä pitämistä, halailua, hyviä tunteita, kauniita sanoja. "Is there anything what I could do for you..." Liikaa ihania hetkiä!!

xoxo

PS. ajoin siis yksin koko reissun aikana, matkaa kertyi lahti-turku-tukholma-falkenberg ja takaisin 1970km!