torstai 8. elokuuta 2013

I don't expect you to thank me now

Olisiko se taas postauksen aika? Tulin siis viime sunnuntaina pois Oulusta, matkani oli yhtä helvettiä, etenkin kun mulla oli vierustoveri, paljon tavaraa ja ahdasta. Kuuma kaiken lisäksi. Juuri ennen Riihimäen juna-aseman rajaa jouduimme odottamaan ainakin puolisen tuntia, koska riihimäellä paloi sähköveturi, fuck! Loppujen lopuksi olin tunnin myöhässä sovitusta aikataulusta ja muutenkin rankka kotimatka Edwardin poismenon takia. Pillahdin itkuun, kun pääsin kotiin ja näin jo tyhjän häkin meidän eteisessä.
Oulusta sain matkaani muutaman vaatteen ja kaksi paria kenkiä, joista toiset täytyykin viedä jo suutarille, vetoketjut, kun ei vaan ole mun juttu...
tällane mekko 5€ kirppiksellä
                                                 
nää farkut sain mun kaverilta Annilta, ihanat revityt.
nääki farkut sain mun kaverilta Annilta, revityt kans. 
noi siniset housut ostin kirppikseltä, olisiko ollut 3e ja noi mustat perus farkut sain... Kappas Annilta. ☺
nää saappaat oli 4,50 kirppiksellä ja pitää viedä suutarille, kun rikoin jo toisesta vetskarin.

nää sain kans Annilta. 
Maanantaina kävin sit hakemassa mulle uuden puhelimen, kun iPhone 4 sanoi totaalisesti itsensä irti... Soneraliikkeestä tuli matkaani mulle iPhone 5, valkoinen, 16GB, koska 32GB:t oli loppu.

Tiistaina hain Pinjan kissan Kampista ja voi että se on ihana! ♥ 


Toi kissa on ehkä maailman sulosin ja olisin halunnut viedä sen kotiin, mutta tiesin sen että Timo ja äiti ei olisi tykännyt, eikä Pinja, olihan se sen kissa. Samalla näin pitkästä aikaa Petraa ja muitakin tuttujani, se sai mieleni todella iloiseksi. ♥ Keskiviikkona kävin Opteamilla, Kelalla ja kirjastossa. Opteamilla menin selvittää työasioita, Kelalla menin valittaa, kun ei oo yli kuukauden jälkeen tullut vieläkään päätöksiä ja kirjastosta yritin mennä etsimään kirjoja skandinaavisesta mytologiasta, en mä löytänyt. 

Tänään torstaina olen yrittänyt siivoilla ja ollut vaan, pelannut Simsiä ja huomenna ensimmäinen työpäivä kello 20-03. Vähänkö mua jänskättää! 

Ai niin, mun tatuoinnit on parantunut hyvin ja olen jo miettinyt seuraavia leimoja, tässä teille kuvaa. 
nää mä haluan mun pohkeisiin, toinen toiseen ja toinen toiseen ja niiden alapuolelle tekstin "hand in hand"


Sitten mä haluan mun käteen Lola Montez tatuoinnin, joka on Volbeatin uudelta levyltä ja sen kuva näkyy tässä. 

kuva on vähän huono, mutta siis pelkkä tuo nainen kaikkine kämäkäkkeineen.




xoxo 

1 kommentti: