torstai 1. elokuuta 2013

Rising, a new day rising

Hei, en ole taas teille kirjoitellut vähään aikaan. Nyt eletään jo torstaissa 1.8, voin kertoa teille, mitä tein viime viikolla tähän päivään asti. Eli viime viikon torstaina oli mun viimeinen yö kotona ilman porukoita, en oikeesti nyt tasan tarkkaan muista, mitä tein. Pinja tuli ainakin meille illalla vielä töiden jälkeen pelaamaan Simsiä, kun mä siivoilin ja pakkailin Juvan matkaa varten.

Perjantai, seuraava päivä. Aamulla heräilin, laitoin kanini, ruokin kalat ja katsoin, että minulla oli varmasti kaikki tarvittava mukana, Harry tuli minua vastaan ja suuntasimme Jumbolle Vantaalle, josta saisimme kyydin Juvalle. Jumbossa emme istuneet kuin tunnin, kun odotimme Japan pääsyä töistä ja siintä sitten matka kohti Mikkeliä.

 Juvalle päästyämme, ei siellä ollut kuin Äiti ja Timo ja perhetuttumme Hannan lapset Saana ja Kristo. Porukkaa alkoi saapua liukuhihnaa paikalle ja "synttärijuhlien" etkot pääsivät aluilleen.



Me saunottiin ja juotiin ja tuli nähtyä erästäkin ihmistä yli 10.v jälkeen, huhhuh sanon minä. Kuvista näkyy, että meillä taisi olla hauskaakin jopa ensimmäisenä päivänä. Mulla ja siskollani Hannelella oli avautumsihetkiä pitkin öitä ja kaikki vaan taas poraili hirveässä kännissä. Mäki menin lauantaiaamuna puoli kahdeksan jälkeen nukkumaan.





Tuossa on massiivinen kuvapläjäys siitä reissusta, ei kuin matka kohti ihanan juhlimisen jälkeen kotia ja kohti uusia seikkailuja.
matkalla kotiin.
Seuraavana maanantaina oli aika herätä kello puoli kuusi, koska uusi seikkailuni kohdistui Ouluun. Junani lähtisi 7:30 ja minulla oli vielä aamulla tekemistä ennen lähtöä.
rautatieasema, juna!
Junamatkani meni mukavasti, sain nukuttuakin sen parisentuntia ja matkani Ylivieskaan kesti 5,5h. Siitä sitten joutui matkustamaan linja-autolla kohti Oulua ratatöiden vuoksi. Ja se matka ei sitten kestänyt enää kuin n. 1,5h.
on the road, heading to Oulu!
Heti kun pääsin Oulun juna-asemalle niin eiköhän perkele Sonata Arctican poikia siinä asemalla, joo welcome to Finland... Anni tuli sit hakemaan minut sitten siitä asemalta, josta matkasimme hänen luokseen.

Täällä Oulussa mä olen sitten oleskellut, tiistaina mä otin kaksi uutta tatuointia ja en voi olla enemmän kuin tyytyväinen näihin, samoin olen saanut jo Annilta kolmet housut ja yhdet kengät.☺

Ollaan käyty myös Annin veljellä pari kertaa ja katsottiin leffakin nimeltä Awakening, ihan saatanan hyvä, suosittelen!




kuvakollaasia minusta ja ääh, haluan tuollaset hipsterilasit!♥
ps. Sain eilen keskiviikkona kuulla, että mun kääpiöluppakorva Edward on nukkunut pois.:( ♥

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti