sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Ciao belle!

No niin, pitäisi sitä taas kirjotella! Olen pitänyt kolme vuotta tätä blogia ja nyt mulla on jopa KUUSI seuraajaa! Siis C'mon guys, okei tiedän, että täällä ei ole mitään mielenkiintoista. Mutta siis, olen ollut tässä viimeisen kuukauden aikana työssäoppimassa oikein Bulevardilla! Hienojen ihmisten paikka sanon mä! Mutta olen ansainnut myös oman paikkani siellä. Siis joo, työssäoppimispaikkani oli ruttopuiston vieressä, italialainen A la carte ravintola Tony's deli. Paikka oli ihan jees, siellä oppi paljon erilaisista viineistä ja se oli sitä perus A la carte meininkiä. Harmi vaan, että huomenna (maanantaina) taas kouluun ja en ole vieläkään päässyt oikein arvioimaan itseäni, että minkä numeron olen saanut näytöstä, koska sairastuin tässä norohorovirukseen, mutta nyt vointini on jo hyvä! Ehkä mä sinne ensi viikolla menen. Apua, ensi viikko kyllä tulee olemaan kiireinen. 


Ai nii, olen nyt nähnyt hirveästi ystäviäni, etenki rakasta ystävääni Petraa, Ouh man I love you! xoxo69♥ 

Sain Petran rakastumaan hyviin tv:ohjelmiin, olen saanut sen tekemään Tumblrin ja Twitterin, Am I a bad girl?



Olimme myös kuvailemassa Petran kanssa pitkin Helsinkiä ja sää oli ihanan talvimen, olen jotenkin aina tykännyt talvesta, lumi on kivaa ja kaunista! Loskakelit ovat kyllä täyttä p*skaa!













¨




tätä me etsittiin niin perkeleen kauan!







Siinä on vähän mun kuvailuja, okei kuvia on tosi paljon, mutta mä vaan yksinkertaisesti rakastan ottaa valokuvia! Sille ei vaan yksinkertaisesti voi tulla loppua. En sano, että olen mikään ammattikuvaaja, vaikka molemmat enomieheni ovat valokuvaajia! 

Sitten vielä viimeinen loppu viimeistely, olen pitänyt tässä semmosta dietiä, Crashdietiä, olen jättänyt kaikkia herkkuja pois paitsi tummaa suklaata! Paras tummasuklaa on 86% Maraboun joku... Mutta siis, tummasuklaa on etenkin terveellistä ja erittäin hyvää, toi on tällä hetkellä voimakkain, mitä olen löytänyt. Ei ole nyt kuvaa näyttää, mutta maksaa vain 2€ ei paha! Voin näyttää vähän esimerkki kuvaa mun tuloksista.! okei, vaa'an mukaan sitä ollaan tiputettu se 10kg, josta olen todella tyytyväinen! 

tää kuva on heinäkuulta, kun olin serkkuni luona tanskassa, tossa on sen lapsia♥ Olin silloin tosi tukeva, ai kamala, että hirvittää ihan katsoakin!

Sitten, kun lisätään tuoretta kuvaa, niin:


tässä kaikki taas tällä kertaa, lukuhetkijä! Ciao!


3 kommenttia:

  1. Ihanii kuvii - en mä vaa osaa vaik munkin 2 enoo on kuvaajia;)
    Mä - alan kans dietille - huomenna - maanantaina..
    kyl Stadi on kaunis paikka!

    VastaaPoista
  2. Ciao tai jotain taas.. Mulla sulle tunnustus / haaste Sivuillani - käy nappaamassa ja laita eteenpäin - varmasti saat populaa lisää sivuillesi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D:D Mites sun dietti? ootkos jo alotellu? ;) Okei, katsotaan! Nyt koulutehtävien pariin!

      Poista