lauantai 23. helmikuuta 2013

You cynic muppet, shitplaying puppet


Tunteikas hiihtoloma viikko on lopuillaan, sain nähdä ja kokea PALJON! 


Tässä eletään jo lauantaita, viikko on mennyt nopeasti ja ensi maanantaina pitäisi aloittaa taas työn touhussa ja siinä samassa opinnäytetyötä. Viikon alussa yritin kokeilla ressin sietokykyjäni ja rajamailla tosiaan käytiin. Sain olla lapsenvahtinakin pitkästä aikaa♥ Pääsin olemaan joillekin ihmisille kuskina ja voin sanoa, että ajaminen on tosissaan ihanaa ja se ajotaito/kortti helpottaa ihan h*lvetisti tätä elämää.

Tällä viikolla olen nähnyt myös muutamia ystäviäni, jes en ole siis yksin. ;) Olen sitä mieltä, että jokainen ihminen tarvitsee ystäviään eniten tässä maailmassa, koska jos sinulle ei olisi niitä, olisit aika yksinäinen. So pliis! Pitäkää jokaisesta frendistänne kiinni, oli niitä sitten paljon tai vähän. 



Keskiviikkona oli taas ehkä elämäni hienoimpia päiviä, kävin pitämässä arviointikeskustelua mun edellisessä työpaikassa ja ne anto mulle jopa enemmän kolmosia kuin minä itse! (arviointi 1-3) Olin todella tyytyväinen, sen jälkeen tulin kotiin ja odotin iltaa, iltaa joka muutti taas koko elämäni ja ajatukseni hetkeksi. Näin yhden ystäväni, jota en ollut nähnyt melkein vuoteen, kävin jopa elämäni ensimmäistä kertaa, todella kiva sisustus, mutta se mesta on ihan h*lvetin pieni, en sitten tiedä yläkerrasta. 


Bäkkäriltä lähdimme suoraan On the rocksiin ja sielläkään en ollut käynyt ennen, c'mon mikä mua on vaivannut? Ehkä voisin alkaa käymään mestoilla enemmänkin? On the Rocks oli kans aika pieni, mutta siellä se oli myös se alakerta, jossa oli kans jonkin verran tilaa. Sisustus oli kanssa tosi ihana ja rakastin niitä valokuvia siellä seinällä, etenkin sitä Thomas Bredahlin kuvaa. Kyseinen on mies on siis #1 bändin Volbeatin entinen kitaristi. 


Ja ai niin! Unohdin mainita, tämä kuuluisi tilanteeseen, joka liittyy Bäkkärin ja On the Rocksin välille, tapasin uusia ihmisiä ja kun olimme menossa On the Rocksiin tapasin miehen, joka sai minut iki onnelliseksi. 
Eric Young, soittaa rumpuja bändissä Crashdïet (SWE) ©Eric

Kun sain kuulla, että Crashdïet tulee Suomeen, en voinut uskoa silmiäni tai korviani! Olen viimeksi nähnyt ne viime kesänä ja se oli ensimmäinen kertani jopa, kun oli toinen lämppäribändeistä, kun kasikytluvun kuninkaat Mötley Crüe oli Suomessa. Silloinkin näin jätkiä ystäväni kanssa keikan jälkeen, mutta Eric oli silloin juossut karkuun, mutta NYT!♥ Jätkein keikka oli ihan helvetin mahtava ja en voinut olla onnellisempi, okei mun uus laukku meni siinä rikki ja se vähän fiilistä, mutta mä sain sen kumminkin seuraavana päivänä kotona korjattua. 
*Kelvin* kuva on muokattu puhelimella, mutta olen siis ottanut sen kamerallani, tuossa siis näkyy koko bändi! Vas > oik: Simon, Peter, Martin & Eric.

Keikan jälkeen näin vanhempia tuttujani ja uudet tuttuni ja yksi vanhani hävisivät, sain kuulla että jätkät tulisivat jakaa nimmareita keikan jälkeen, joten pakkohan oli mun jäädä venaamaan! Ennen kuin he tulivat minun oli pakko ostaa niiden uusin levy viimisilläkin rahoillani, koska se on ehdottomasti näistä kaikista mun lemppari ja nyt alan olla todella sinut sen kanssa.  

Ystäväni feidasivat minut jälleen, kun ei mennyt kauaakaan, että näin pojat. Martin, Eric, Simon ja Peter tulivat siihen en ollut koskaan oikeesti nähnyt niin paljoa faneja, siellä oli niin s**tanan ahdasta! Sain heidän nimikirjoituksensa, rupattelimme mukavia ja kuvatkin tuli otettua. En voinut olla onnellisempi:) 
©Martin, Mä, Eric... Ei me vaan osata:( Okei, Eric osaa♥
©Simon Cruz siis voin kertoa, että Simon on ehkä toiseksi parasvalokuvaaja heti Ericin jälkeen, mikä valostus!
Parhaita sanoja, mitä kuulin tuona iltana jätkien suusta:
"Saatana" "Kiitos, kiitos" - Eric
"Kippis ja kulaus, elämäni munaus" - Peter
"Do you wanna that I go away" - Simme, ei siinä voi muuta kuin hätääntyneenä sanoa, että: "No, no no no of course not Sweetheart."
"It's too personal" - Martin

Miettikääpä sitten siinä, että mitä me ollaan oikein säädetty. Jag älskar svenska pojkar. 
Seuraavana päivänä keikan jälkeen menin ystäväni Petran luokse viettämään tyttöjeniltaa. Okei koko päivän puhuimme kokemuksistamme ja siitä, kuinka hauskaa ja ihanaa meillä oli. Kävimme nopeasti kaupungilla hakemassa herkkuja ja meidän piti illalla katsoa Ghost Adventuresia, okei ehkä ensi kerralla voisi katsoa enemmän, kuin vain ne kaksi jaksoa!

Olen siis kyllä edelleen dietillä, mutta tämmösiä herkkuja kun mättää välillä niin ei taas tee vähään aikaan mieli mitään :p


Perjantaina tulin sitten kotiin ja sain kuulla, että rakas kummityttöni tuli meille ja tässä sitä nyt ollaan, lauantai ilta kello viidessä ja oltiin Ninjan kanssa pulkkamäessäkin!


Olikohan tässä nyt kaikki? No illemmalla teen vielä jonkun pikkupostauksen, tuli inspis, hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille! =)

PS. HARDCORE SUPERSTARILTA TULI UUS PIISI, KUUNNELKAA! ♥♫
Harcore Superstar - Above the law

   

2 kommenttia:

  1. Onpas ollut vilkasta - alko tällasen "iäkkäämmänkin" jalka vispaa biisistä.. Hyvä meininki kundeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän sitä on ollut, jos vaikka rauhottuis, ens kuussa sitten taas!;)

      Poista