tiistai 29. tammikuuta 2013

You don't see me Can you feel me? I'm closer than close

Hei kaikki! Olen ollut taas vähän aikaa kirjoittamatta ja nyt ajattelin taas pistää ajatuksiani ylös. Mutta hei anteeksi, ensiksi mun täytyy hakea kuumaa kahvia, ennen kuin skriivaan tänne! >>

No niin! Mun aiheena on nyt se, että mä olen katsonut tässä ihan sika monta päivää jo sellaista sarjaa kuin Ghost Adventures. Siinä on kolme äijää, jotka menee etsii ns. kummitustaloja, joissa liikkuu henkiä ja siellä tapahtuu paranormaaleja asioita. Hyvä puoli siinä sarjassa on se, että se on tosiaan uskottava! Etenkin, koska siinä ei ole mitään megaisoa kuvausryhmää, VAIN ne kolme! Ja koska itsekin uskon kummituksiin, niin uskon myös niihinkin.

Oikealta vasemmalle > Zak, Aaron ja Nick...

Ja olen niin sitä mieltä, että tuo Aaron (keskellä) näyttää yhdeltä tutultamme Hannulta, eikö niin Tanni?
Ja löysin eräänä päivänä Tumblrista niin osuvan jutun, joka on nyt pakko näyttää teillekin!

watching ghost adventures.




Että sellaista, ja joo mulla on hyvä syy uskoa kummituksiin, on kerran itse nähnyt ja tuntenut jotain. En kerro siitä sitten enempää, mutta näin se vaan on! Ja en vaan pysty lopettamaan Ghost adventursien katsomista, koska etenkin siellä on kolme kuumaa miestä ja mua niin kiinnostaa kaikki tällaaset!




Sitten jos mennään seuraavaan aiheeseen tästä kummitus maailmasta, niin tietokoneet! Mun veljeni Harry tulee taas tänään korjaamaan konettani, koska mulla ei vaan toimi mun levy-asemat ja niitäkin on tässä koneessa sentäs kaksi kappaletta! Onneksi on sentäs isoveli, joka hoitaa aina pikkusiskon koneen, mutta kaikki kyllä ihmettelee jopa minä, että miksi saan aina kaikki koneeni tällaiseen kuntoon, että ne pitää huoltaa. Suurdatis? En mä oikeesti tajua, mitä mä näille aina teen? :(

Oli pakko lisää tää kuva, koska se on vaan niin söpö! JA NIIN HIPSTERI! Argh, vihaan hipstereitä -.-'
Mä niin vaan myös toivon, että kun tää kone taas toimii kunnolla, niin pääsisin pelaamaan ja kaikki taas toimisi. Koska hei olenhan SIMS ADDIKTI! :-)



Eipä mulla muuta tällä kertaa, tässä nyt ollut kolme vapaata ja tänään taas työniloon! Hyvää viikonalkua kaikille!
Xoxo!

Vielä biisi, joka sopii tunnelmaan:








1 kommentti: