sunnuntai 13. tammikuuta 2013

I really started to write?

Näettekö! Mä kirjotan tänne nyt useammin, hyvä minä! Voisin kertoa tästä päivästä, koska se on nyt jo ja tulee olemaan vielä aika mielenkiintoinen.

Tänään heräsin herätyskellooni kyllä ja omassa tyhmyydessäni nukahdin taas! Onneksi sisäinen kello sitten heräsi minussa puoli kahdentoista aikoihin. Nousin ylös ja mietin hetken, katsoin minun sotkuista huonettani, joka oli eilen vielä siisti, sellaista se joskus on!


Huoneeni on siis sen takia sotkuinen, koska ostin tässä eräänä päivänä Blu-ray soittimen ja The Lord Of The Rings DVD-boksin, jossa on 15! levyä ja kaikki ne 3 ihanaa elokuvaa on pidennettyjä versioita. Okei, no ei siinä mitään, tajusin, että se on Blu-ray versiona, Great! Noh, sitten tajusin, että hei! Munhan pitäisi varmaan ostaa se itse Blu-ray soitin! Noh, kiertelin hetken sitä kauppaa ja mietin, että pitäisikö mun ostaa. Kuitenkin ajattelin, että koska olen loppu ylen palttiseen shoppailuun, thanks for Christmas-shopping! Niin, ja kuitenkin tämä oli sellainen asia, joka oli minulle tärkeä ja mitä olin myös pitkään himoinnut, koska LOTR on elämä!♥ U should know that, right?


Jos siis ihmettelette, että miten olin saanut niin paljon rahaa tähän kaikkeen, niin olin Joulukuussa töissä paikassa nimellä Hotel Arthur restaurant.. Kyllä, tarjoilin siellä ja sain juuri viimeiset tienaamani rahat. Olen lopettanut siellä työskentelyn, ja nyt kun lomakin loppui jatkan koulua samaan malliin niin kuin aina ennekin ja tällä hetkellä olen työssäoppimassa italialaisessa A la carte ravintolassa "Tony's deli" joka sijaitsee siis Bulevardilla. Eilen oli ehkä maailman paskin päivä töissä IKINÄ, siis tarjoilijana oleminen tuntui vain aivan kamalalta, en enää ikinä halua samanalaista päivää kuin eilen! Okei ainut hyvä puoli on siinä, että hyvä etttä noinkin paska päivä, kuin eilen... Koetaan nyt kouluvuosina ku se, että olisin jo tuolla ammattillisessa maailmassa, ja kummiskin tämäkin maailma on niin pieni! Saisinko enää mistään duunia? No en varmasti!

Few hours later...

Näin tänään erästä ihanaa ystävääni, jotan en ollut nähny taas kuin viimeksi viikko, pari sitten. Mutta me ollaan nähty tosi harvoin, koska molemmat on eri kouluissa ja lukujärjestyket menee eri tavalla. Olemme tunteneet melkein vuoden ja tuntuu, että olisimme tunteneet aina! Kävimme tutussa, TUTUSSA paikassa, jossa olemme aina. En viitsi kertoa siitä sen enempää yksityiskohtia. Sanotaan että kävimme syömässä ja saimme taas nauraa ihan kunnolla... Väsyneitä? Ehkäpä!

Joo, se on Brownie, minkä söin tänään mun kaverin kanssa puokkiin, mega iso! Mutta ihan sairaan hyvää! ;)

Tästä tulikin mieleen, jota varmaan seuraavaan blogitekstiini. Olen ollut tässä dietillä ja olen huomannut, että kahdessa vuodessa on tippunut sen melkein 10kg! Proud of myself? YES I AM! Nyt joulun jälkeen, on taas mennyt vähän epäterveelliseen suuntaan, mutta vaa'assa se ei näy kovin paljoa! Yritän taas kummiskin lopettaa...! Olen jo melkein unelma painossani, mutta täytyy sanoa, että kaksi vuotta sitten uskoin, että se näkyisi kropassa paljon enemmän, mutta ei se nyt hirveästi näy, vaikka sen huomaa vaatteista, että olen hoikistunut, kun ei meinaa pysyä päällä ja tosi moni tutuistani, esim. nuo sukulaiset on sanonut, että kun minä olen niin hoikistunut ja kerran eräs todella mukava työtoverini tokaisi joulukuussa? että kuinka hoikistunkaan hänen silmiensä alla.

Kiitos, oli mukava kirjoittaa teille ja jatketaan taas... huomenna? 





3 kommenttia:

  1. Moikkis - tää on nyt paljon helppolukuisempi ja käyttöisempi tällaselle ikälopulle serkulle.. Ja ihana toi sun tausta - vielä kun väkerrät ton otsikon tonne ylös..

    VastaaPoista
  2. moikka vielä - laitoin sulle tunnustuksen.. käy kurkkaa kotipellolla..

    VastaaPoista