perjantai 18. tammikuuta 2013

No niin, viikko on sujunut työn touhussa ja ei ole hirveästi jaksanut kirjotella. Olen päässyt nyt joka ilta kello 23:00 ja sen jälkeen olen päätynyt katsomaan Vampyyripäiväkirjojen tuottareita. Jes! Sain ne kaveriksi siis lainaksi, koska telkkarista en ole kerennyt koskaan niitä katsoa. Joo, siis töiden jälkeen olen katsonut niitä kolmeen asti ja aamulla taas herännyt kello puoli kymmenen, musta on aina kiva tehdä kaikkea ennen kuin lähtee töihin. Paitsi, että tällä viikolla olen katsonut TVD:tä "the vampire diaries". Se koko sarja on ihan tuollaista perus teinihömppää, mutta kumminkin siihen jää koukkuun! *ehehehehe*


Sitten toiseen asiaan, joka on taas vaikuttanut elämääni suuresti, niin on terveelliset elämän tavat. Ennen joulua elin todella terveellisesti- liikunta. Sitä en hirveästi harrastele keuhkojeni huonon kondiksen vuoksi. Mutta olen jättänyt, limut, karkit, leivokset ja kaiken mahdollisen epäterveellisen pois. Olen saanut tulostakin sillä ja moni on kyllä on minulle siitä sanonutkin ja se on vain parantunut itsetuntoani. Ainut epäterveellinen asia, jota en siinä vaiheessa jättänyt niin helposti pois... Alkoholi.


Joulun jälkeenkin tämä mun epäterveellinen ruokailu on vähän jatkanut, mutta olen päättänyt ottaa taas itseäni niskasta kiinni ja jatkaa samaan vanhaan malliin. Rakastan erityisesti mysliä! Ruisleipää! Juustoja! Salaatteja! Marjoja ja hedelmiä! Maitoa on ihana juoda suoraan lasista ja muutenkin kaikki tuoreet ja hyvät raaka-aineet. NAM! 




Asia, jonka voin luokitella kans ehkä maailman ihanimmaksi asiaksi on kahvi. Se pitää suoliston hyvänä, maistuu hyvälle, piristää ja hey c'mon! Kahvi on vaan ihanaa kerta kaikkiaan.! 


1 kommentti:

  1. Huhuu - mulla sulle se tunnustus - etkös kiitä!! "hyi hyi - tuhma pentu" - sanois meitin Mummo..
    Oi, ja tuli nälkä kun katsoi noita herkkuja.. - jääkaapille..

    VastaaPoista