torstai 7. marraskuuta 2013

Burn motherfucker burn motherfucker burn I live but you won't let me BURN

Viisi yövuoroa meni näppärästi ja koko päivän sitä tuli aina nukuttua johonkin kello viiteen asti. Pari tuttua tuli siinä yön aikana nähtyä ja yövuorot menevät paljon nopeammin, kun esim. aamuvuorot tai iltavuorot.

Toissayönä sain nukuttua todella huonosti. Näin ensiksi sabatonin jätkistä unta ja siinä unessa en saanut henkeä ja heräsin sitten siihen. Hetken makasin sängylläni ja yritin miettiä, että hetkonen. Saankohan mä henkeä oikeasti vai enkö? No en mä sitten oikeasti saanutkaan sitä henkeä ja minun oli pakko sitten kiipeä sängystä alas ja tulla hakemaan astmalääkettä. Yritin sitten mennä takaisin nukkumaan, mutta enhän mä saanut unta. Menin sitten isäpuoleni nojatuoliin nukkumaan, koska siitä saa sen selkänojan sellaiseen asentoon, että henki varmasti pääsee kulkemaan. Noh, yritin nukkua siinä ja olo alkoi tuntua jo paremmalta, mutta en mä vaan tosiaan saanut unta enää. Mulla oli kello soimassa seuraavana aamuna kello kuusi, joten kolmen aikaan ajattelin jo luovuttaa. Puin sitten vaatetta päälle ja menin työpaikalleni Shellille syömään, koska en keskellä yötä kehdannut kokkaa mitään, kun alkoi olla jo nälkä ja porukatkin oli nukkumassa. Neljän maissa olin takaisin kotona ja yritin sitten vielä nukkua ja sainkin nukuttua onneksi sen vajaat kaksi tuntia. Eli yhteensä mun unen määrä oli semmoset 5h?

Seuraavana aamuna heräsin siis kello kuusi ja minulla oli veikkauskoulutus Vantaalla kello 8:30. Lähdin puol kahdeksan maissa liikenteeseen ja yllätyin, että en edes ollut kovinkaan väsynyt.


#blueeyes
Veikkauskoulutuksen jälkeen menin sitten ostamaan Volbeatin uuden DVD:n vihdoinkin.

 Ja sen jälkeen suuntasin kohti Harwatll areenaa katsomaan iki-ihanaa Avataria, Five finger death punchia ja Ax7:aa Avenged sevenfold ei mua sillälailla kiinnosta musiikillisesti, mutta täytyy sanoa, että heidän shownsa oli aika mahtava kaikkine pyroineen. Mä en tiedä miksi, mutta olen aina vaan rakastanut kaikkia pyrojuttuja bändien keikalla, se antaa mukavasti valoa valokuville ja lämmittää.

avatar
avatar
avatar
Täytyy sanoa, että sain siis mun iPhone 5 puhelimella paljon parempia kuvia kuin mun Nikon digikameralla, siis onhan niissä se laatu parempi, mutta ne heilahti kaikki tosi pahasti, en osaa vielä kunnolla käyttää tota digikameraa, koska se on aika uusi, ostin sen vuoden alussa ja en ole päässyt tutustumaan siihen vielä niin hyvin, koska käytän yleensä mun järkkäriä ja toi digikamera on yleensä vain keikkoja varten. Opettelemista siis on vielä.

five finger death punch

five finger death punch

five finger death punch
Koko Hartwall areena näytti aivan upealta, kun five finger death punchin aikana halli pistettiin pimeäksi ja kun hallu oli täynnä, pisti ihmiset joko puhelimesta lampun tai sytkärin syttymään, mikään ei voisi olla kauniimpaa.♥

AX7
AX7
AX7
Siinä teille pari keikkakuvaa. Keikalta tarttui mukaan minulle Five finger death punchin kiertuepaita ja Avatarin viimeisin levy "black waltz".

Näin sitten myös kamalaa painajaista meidän isästä. Aamu yhdeksän aikoihin heräilin siinä yhdeksän aikoihin ja ihmettelin, että mitä ihmeen räpinää mun huoneesta kuuluu ja katoin, että jumalauta lintu! Säikähdin ja katselin lintua, että pääseekö itse pois vai pitääkö minun napata se kiinni. Noh, lintu onneksi pääsi ite pois ja se oli siis talitintti. Myöhemmin sain sitten äidiltäni kuulla ja tiesin sen jo itsekin, että kun lintu tulee sisälle ja lähtee pois tarkoittaa se, että joku lähtee kohta pois, kokonaan. Meni siihen sitten viikko tai kaksi, äidilleni on käynyt jo niin kahdesti joten saa nähdä. En aio ottaa ressiä tai mitään, mutta kyllähän toi aina vähän mietityttää. Nukahdin sitten uudestaan ja sitten minun painajaiseni vasta alkoikin:


Olimme jossain juhlissa tai vastaavassa, jossa oli paljon perhetuttujani ja koko perhe. Noh, edes mennyt isäni saapui paikalle ja voitteko kuvitella, että en ollut koskaan nähnyt äitiä niin vihaisena, kun siinä unessa. Hän vain huusi isälleni, että kuinka hän kehtaa tulla monien vuosien jälkeen takaisin elämäämme, saapua paikalle ja valehdella että hän on kuollut. Mies, joka on tehnyt pahaa sekä äidilleni, että lapsillensa että painuis nyt helvettiin, että hän ei kuulu perheesemme. Itse pelkäsin siinä meidän unessa isää, koska hän ei näyttänyt itseltänsä, koska hänen päänsä oli kuin puupökkeli ja kasvot todella vääristyneet. Huusin vain hänelle ja itkin, että mene pois. Noh, kyllä hän lähti, mutta ärsyttääkseen meitä hän vain palasi aina takaisin ja takaisin ja minua vain pelotti aivan suunnattomasti.


Kerroin painajaisestani äidilleni ja hän sanoi, että monien vuosien ajan hän on nähnyt samankaltaista unta isästämme, jossa hän raivoaa ja huutaa hänelle samoja asioita ja aina siinä tilanteessa on muitakin ihmisiä, niin kuin minullakin oli. Onko siis äitini unet siirtyneet minulle? Ei minulla muuta tällä kertaa. Kohta töihin ja sitten leikitään taas hiusten kanssa.

C’est la vie….adiós….good riddance….FUCK YOU! - ffdp

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti