lauantai 7. syyskuuta 2013

Can we stay up late?

Heippa! En ole kirjoittanutkaan vähään aikaan, mutta nyt mulla oli chance tehdä tääkin postaus. Tuntuu hassulta kirjoittaa näin päiväsaikaan, kun tottunut kirjoittamaan enemmän iltaisin. Aloitetaanpa viime viikonlopusta: "Let's celebrate 60's" tosiaan oli mun isäpuolen vanhimman veljen kuuskymppiset, ihan jees rauhalliset brunssikemut, ei sen suurempaa.


 Näiden juhlien jälkeen oli aika suunnata taas kuskiksi, piti olla kuskina taas kaikille, mutta on se hyvä tapa munkin saada pientä taskurahaa, koska munkaa tulot ei ole kovinkaan suuret, mitä nyt Kelalta saan työmarkkinatukea jonkin verran ja noh, työstä nyt ei viitsi edes puhua, ku noikin hommat mennyt vähän mönkään, mutta nyt oon saanu keikkatöitä ja tänään just menenkin Tikkurilaan töihin. ☺☺

Ensiksi minun piti viedä kälyni ja hänen muutama ystävänsä lyhyen matkan päähän Kontulan ostarille ja sen jälkeen vein oman siskoni Järvenpäähän ja sieltä sitten takaisin Kontulaan ja sieltä lähdimme ajamaan kohti Espoota tallibileisiin. Olin aluksi, että tallibileet, joo... Mutta bileet osottautui oikein mukaviksi, tapasin vanhoja tuttuja ja uusia tuttavuuksia, kiitos siitä kaikille! ♥

tässä oli mun mekko, mitä pidin koko illan päällä, kirppikseltä 5€
kuskina oleminen
Sain vietyä ihmisiä kotiin ja yhdessä vaiheessa jouduinkin hakemaan siskoni Järvenpäästä, en olisi selvinnyt sinne ilman Paulaa, koska olihan minulla hänen autonsakin käytössä, joten Paula pystyi esim. neuvomaan mulle mistä saan pitkät päälle! ☺☺
Hannele tuli meidän kanssa sinne tallibileisiin ja siellä olimmekin ns. loppuun asti. Välissä kyllä vein Minnan ystävät kotiin ja Paulan hänen poikaystävälleen.

Tällä viikolla olen viettänyt aikaa lukuisten ystävieni kanssa. Kävin itekseni shoppailemassa alkuviikosta ja matkaani tarttui tällaista mukaan:
valkoinen huppari, jossa ei ole hihoja, true blood season 5, uudet rintsikat ja pipo.
Kävin myös Pinjan kanssa shoppailemassa ja silloinkin matkaani tarttuuni erilaisia asioita, ehkä vähän liikaakin, koska tuhlasin myös mun viimiset rahat. Minulla on rahaa enää vain puhelinlaskuuni, jes!


Ostin myös Petralle kauniin korun lahjaksi ja kävimme Pinjan kanssa ulkona syömässä kiinalaista, omnom! ♥



Eilen perjantaina vietin taas Pinjan kanssa laatuaikaa, teimme hyvää hifistelyruokaa, kävimme oikein Stockmannin Herkussa hakemassa salaattiaineksia ja menimme vähän edullisemmasta kaupasta hakemaan hyvät lihat ja menimme kokkailemaan Pinjan luokse. ♥


ps. Ostin viime viikolla itselleni "hipsterilasit", jossa ei ole vahvuuksia, uudet kengät ja uuden laukun... ♥



xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti