torstai 5. helmikuuta 2015

There's nothing more than me

Heippa!

Tämä on tällainen pikakirjoitus minulta, koska tänään on aika lähteä reissuun, mutta onhan mulla tässä aamupäivästä aina hetki aikaa teillekin. Edellisessä postauksessa valitin mun elämästä taas jonkin verran, mutta en ole varma ollaanko tässä taas näkemässä valoa tunnelin pässä?

On ollut aika taas ottaa kuukauden kuva. Minun päiväni oli toissapäivänä, mutta työn ohessa en ole kerennyt kauheasti postailemaan, joten tässä nyt taas hiukan myöhäisheränneenä.

Kuva on sumea, koska ikkuna oli huurussa kokkauksien takia ;)
Tänään on siis aika lähteä Ruotsiin äitini ja mummon kanssa, itsellä alkaa olla matkakuume niin korkealla, että vois mennä jo! Tässä samalla, kun postailen yritän pakkailla ja paistelin lettujakin tässä samalla, johon päästäänkin mun uusiin päätöksiin. Jääkaappi näyttää tällä hetkellä vain valoa, joten minun on helpompi aloittaa uusi ruokavalio.

Haasteena olisi saada kiloja karistettua, jotka on tullut on takaisin. Liikun kyllä aikalailla, töihin menen aina kävellen ja käytän paljonkin julkisia, myös kävelyä. Ainut vaan, että itse liikunta ei pelkästään auta painon pudottamiseen, ruokavalio auttaa siihen myös ja paljon. Hyviä hiilareita, kuituja, mausteinen ruoka auttaa myös pitämään aineenvaihdunnan kohdillaan! Ja se, että oppisi syömään 5-6 kertaa niin kuin suositukset vaatii? Herkuttelut vähemmälle, samoin leipomiset ja, jos nyt jotain tekee mieli leipoa, on hyvä käyttää vehnäjauhojen siasta täysjyväjauhoja.



xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti