perjantai 5. joulukuuta 2014

Siniset silmät ja ruskea tukka.

Voi kurjuuden kurjuus! Olen unohtanut aivan täysin minun joka kuukautisen maisemakuva haasteen, ehkä teen sen huomenna! Hitto hemmetti, kun on ollu nii kummallisia herätyksiä ja kamalasti menoja, niin ei ole ollut oikein aikaa näihin blogihommiin.

En ole kamalasti mitään tehnyt, töitä lähinnä.. Nukkuminen on välillä hankalaa kolmivuoro töiden takia, mutta eiköhän tämä tästä. Ai niin, tilasin itselleni HBO nordicin ja sain katsottua True Bloodin viimeisimmän tuotantokauden, olisin toivonut, että se olisi mennyt eritavalla, vaikka ei se huono ollut laisinkaan. Ehkä viimeisen jakson viimeiset minuutit oli aika floppi, mutta ei anneta sen häiritä eihän?






Ai niin, olin tässä pari päivää sitten hammaslääkärissä. Ei mennyt ihan suunnitelmien mukaisesti, mutta yritys hyvä kymmenen! Minulle annettiin yhdeksän aikaan aamulla lääke nimeltä dormicum, se on siis rauhoittava lääke, hammaslääkärini sanoi että annettaisiin tunnin sen vaikuttaa ja lääkkeen tarkoituksena olisi saada minut nukahtamaan. Noh, tunnin makasin siellä käytävällä ihmetellen. Ei se lääke koskaan alkanut sillä lailla vaikuttamaan, mitä nyt silmistä/puheesta huomas, että olin jotain ottanut.

jestas soikoon!
Veronpalautuksetkin tuli, suurimman osan olen jo tuhlannutkin, uusiin kuulokkeisiin, joulukoristeisiin ja EMP verkkokauppaan. Tajusin, että kun asun yksin, niin eihän minulla ole mitään omia joulukoristeita, joten kävin kaupasta kattelemassa. Olen todella huono askartelemaan mitään ikinä ja materialismitaivas on välillä kivaa.

Joulukalenterini.♥
joulukoristeita.♥

joulukoristeita.♥
Olin äidillä eilen tekemässä vuosittaisia piparkakkuja. Kokeilin ensiksi rakentaa pienistä osista ns. piparitiilitaloa. Eipä onnistunut, kärsivällisyyteni ei riittänyt, joten tein perinteisen, mitä teen melkeinpä joka vuos ja tämmöinen siitä tuli.


Mitäköhän muuta? Päässä on kulkenut niin paljon, mistä kirjoittaa mutta nyt ajatukseni vain katkeavat tämän kaiken ajattelun keskellä.




Ostin tällaisen kangaskassin Tiger kaupasta, maksoi peräti 2€
Poltin käteni viime yövuoroissa töissä ja ei meinaa parantua perkele! Parilat ovat kuumia..


Paistelin joulutorttuja yksi päivä, kyllä mulla on tapana laittaa se hillo eka ja sit kulmat.
Ostin muuten jouluvalotkin tänään ennen töihin lähtöä, kun oli edelliset hajonnut eilen kotoa pois ollessa. Olkoon tämä samalla kuvahaasteeni kuva jokseenkin, ulkona on kosteaa ja märkää. Ei lunta, joka tekisi joulusta vielä enemmän jouluisen!
Herttoniemi eilen 4.12, kuva otettu puhelimella auringonlaskun aikaan.
4.12 aamu hämärä ja töihin meno.

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti