perjantai 28. marraskuuta 2014

Tässä talossa, näissä huoneissa, on ikävällä sun nimesi.

Hei! Tänään tosiaan meikäläiselläkin alkaa yövuorot pitkästä aikaa, joka tosissaan tarkoittaa vaan vähän enempi rahaa pankkitilille ja muutenki meikäläisellä noi unirytmit perseellään, joten mikäs siinä? Mä kun en tosiaankaan ole aamuihmisiä, tässä yhtenä yönä sain nukuttua vain 2h, kun piti iltavuorosta hypätä aamuvuoroon. Pääsin kyllä sängystä ylös, mutta samana iltana nukuinkin sitten 5h päiväunet.

Tämä postaus kertoo taas ihanasta kodistani tai oikeastaan mun ajatuksistani, mitä täällä voisi/pitäisi tehdä. Haaveilla saa aina, mutta kuitenkin haaveisiin tulee aina vastaan raha - tai aika.

Edelleen minun perintönikaappini on vielä laittamatta. Olen suunnittelut työkaverini kanssa, että hän tulisi minua auttamaan siinä projektissa, kunhan saisin vain jonkinlaisen vkl vapaan siihen hommaan ja rahat ostaa tarvikkeita, katsotaan milloin tämäkin prokkis sitten onnistuu.? Löysin minun haaveilevani ovinupit siihen kaappiin vähän aikaa sitten H&M:n sisustuspuolelta ja hintakaan ei ollut paha (5€). Ainut ongelma siinä oli vain se, että ne "ruuvit" olivat aivan turhan isot ja pitkät. *huokaus*

Tuommoisista minä haaveilen ja perintökaapistani tulisi siis valkoinen!♥
Ikeasta inspiraatiota.
Haluaisin kovasti oman keittiön seinälleni tuollaisia pieniä kehyksiä, jossa olisi minun ottamiani valokuvia. Tigeristä löytyisi nättejä kuvia edullisin hinnoin, eikä nykypäivän valokuvatkaan maksa paljoa ifolorilta.

Tänään kippasin kaikki minun vaatteeni myös kaapista alas, koska en mukamas löytänyt mitään päälle pantavaa. Keksin, kun minulla on ihan älyttömästi bändipaitoja. Jos minun rakas serkkuni Tanni pientä rahaa vastaan jaksaisi väsätä minulle kaikista niistä bändipaidoista, joita en kamalasti käytä niin yhden ison lattiatyynyn, idea oli mielestäni parempi kuin hyvä!♥

Inspiraatiota jälleen.

....
Siinä olisi taas muutama kollaasi tavaroista, esineistä joista haaveilen. Mutta eikös sitä aina saa haaveillakin? Noh, olen vasta alle vuoden asunut tässäkin huushollissa, joten minullahan on siis tosiaankin aikaa miettiä, sisustella sekä kokeilla erilaisia ratkaisuja tulevaisuudessa.

xoxo

2 kommenttia:

  1. Hyvät sun suunnitelmat, kivoja inspiraatiokuvia - jep, paitoja tänne niin väsään sulle lattiatyynyn!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, hirveesti olisi suunnitelmia kämpän suhteen, mutta saas nyt nähdä. Ja kiitos kaunis, että olet mun lattiatyyny inspiksessä mukana, pitääpi alkaa kerätä paitoja kassiin ja tulla heittää ne sinne Pellolle jokunen kerta.♥

      Poista