tiistai 18. helmikuuta 2014

I've sailed the seas Fought my many demons I've looked to gods in the skies













Kaksi viikkoa jo asuttu omassa kodissa ja kyllä mä vaan rakastankin tätä niin paljon! Onhan tässä vielä oma laittamisensa, mutta pikku hiljaa, pikku hiljaa. Minusta tuntuu, että muuttaminen ja sisustaminen on kyllä aina sellainen ikuisuus projekti. Mulla on vielä paljon asioita mitä tarvitsen tänne kotiin, mutta onneksi olen maltillinen niiden asioiden suhteen ja pärjään ilmankin.

*Imuri
*Mikro
*Kenkäteline

Tuossa on ehkä se TOP 3, mitä nyt eniten tarvitsen, mutta kunhan tilipäivät antaa myöten niin, kiitos! Ja mikrokin on itse asiassa jo tulossa kiitos erään todella mukavan työkaverini. Olen kyllä siinä mielessä sitten maailman onnellisin, kun saan imurin. A) Tykkään imuroida B) Rakastan siistiä kotia

Eihän mulla tässä muuta... PS. Autokoulu käyty, hyvä mä!

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti