sunnuntai 23. helmikuuta 2014

I can be the bitch, I can play the whore, Or your fairytale princess who could ask for more.

Arvuuttelua, arvuuttelua. Hyviä ja huonoja fiiliksiä. En oikein tiedä mistä aloittaa. Okei, ehkä kaikkein parasta on aloittaa aina hyvistä uutisista, joten...

KIITOS LEIJONAT


Tänään töissä mietin ystävyyttä, sitä kuka on oikea ystävä ja kuka ei? Mun sosiaalinen elämä on aika kuollut tän alan puolesta, en näe ihmisiä hirvein usein, vaikka juttelenkin heille päivittäin. Jotenkin ystävyys tuntuu olevan minulle niin tärkeää, että jossain vaiheessa se alkaa tuntua kipeältä.  Kaipaan lohtua, kannustavia rohkauksia, halauksia ja raikuvaa naurua.

Tykkään kyllä työkavereistani ja sen takia nautinkin työstäni, koska työkavereiden kanssa vaan viihtyy. Tulen suurimman osan kanssa toimeen, itse asiassa kaikkien ja tiedän että voisin jutella heidän kanssaan mistä tahansa. Silti vain kaipaan niitä muitakin ihmisiä ympärilleni... Ystävilleni tapahtuu kaikenlaista ja kokevat onnellisia asioita elämässään. Olen sydämeni pohjasta iloinen heidän puolestaan ja ei mun omakaan elämä nyt niin huonosti mene kuin tämä teksti antaa ymmärtää. Joskus on vain parempi purkaa omia fiiliksiään, lukivat toiset niitä tai ei. Tiedän, että tulevaisuudessa elämäni tuo taas iloisia asioita ja uusia seikkailuja, mutta tällä hetkellä tuntuu, kun elämäni olisi vain jämähtänyt jotenkin paikoilleen. Haluan taas extremeä, kokemuksia, tunnetiloja, fiilistä!

Minua tosissaan myös ärsyttää myös ne ihmiset, jotka käyttävät enää sanaa: "minä" kuin "me". Jotenkin se tuntuu vain siltä, että toinen ei arvosta tarpeeksi toista. Niin se vain on, pahaltahan se tuntuu. Kun kokee toisen kanssa yhteisiä asioita ja silti kuuluu vain sana: "minä".





Se ystävyydestä ja on aika kertoa taas positiivisia ajatuksia maailmalta... Tukkateatteria oli taas luvassa vähillä rahoilla, mutta juurikasvun pois saaminen on vaan niitä pieniä iloja, joista varmaan jokainen nainen tässä maailmassa nauttii. 

Tässä on mun 2 vakioo, jolla tuunailen yleensä tukkaani, mutta honestly mun tukka ei ole kyllä yhtään kuin tuossa kuvassa.

Mun koti on mulla kultaakin rakkaampi ja haluaisin vain olla sisällä sen takia. En haluaisi poistua täältä, mutta toisinaan on pakko tienata sen eteen jotain, sen vuoksi ja että saan koristella ja laitella sitä oman maun mukaan... Kutsua vieraita kylään ja viettää aikaa niiden ystävien kanssa.♥


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti