torstai 25. kesäkuuta 2015

You got me on your back, this time is for real. Got you on the rack.

Juhannus meni työnparissa. Kiirettä tosiaankin piti, vaikka luulin ettei Shellillä kävisi ketään. Jos ei heilaa helluntaina nii juhannuksena niitä tosiaankin oli jonossa. Sitä ennen kuitenkin vietin aikaa isoveljeni kanssa ja työkaverini synttäreillä.

Maailman parhaita vohveleita salmiakkijäätelönkera. NAM SAATANA!♥
Rajasaari.
Ninja oli juhannuksen äidillä, nii piti sitäkin käydä moikkaamassa. Ja ofc kukkamekko!
Tässä mun juhannusherkuttelut, jäätelöä, mansikoita ja fazerin sinistä.♥
Sunnuntaina sitten kävinkin työpäivän jälkeen Suomenlinnassa valokuvailemassa työkaverini kanssa. Oli kyllä loistelias päivä!

Tässä yksi suosikeistani, lisää pääset katsomaan alla olevasta linkistä.

Maanantaiaamuna Ninja tuli mulle hetkeksi hoitoon ja olihan meillä tyttärillä kivaa.♥ 



Muuten nämä kaksi päivää on mennyt töitä tehdessä. Töissäkin asiakkaat jo ihmetteli, että enkö mä käy kotonakin välillä? Joo käyn, mutta palaan liiankin helposti takaisin. Nyt onneksi saan nauttia vapaista ja sitten taas mennään!


Olen myös viimepäivien aikana selaillut vanhoja kuvia itsestäni. Olisin vain halunnut oksentaa, miten olen voinut elää itseni kanssa, miten kukaan on voinut elää kanssani. Näistä vuosista, haluaisin julkaista nyt kamalimmat kuvat itsestäni ikinä... Kuinka olen 5. vuoden aikana oikeasti muuttunut. 


2010
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2015
2015
En halua siis loukata kenenkään ulkonäköä näillä kuvilla, kaikki on kauniita juuri sellaisina kuin on. Itse nyt en vain aina ole ollut parhaimmillani vuosien mittaa, mutta nyt täytyy kyllä sanoa... Että... Wow, en kyllä tiedä ollakko enemmän ylpeä vai järkyttynyt omasta muutoksesta. Kiitos, olen puhunut.

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti