maanantai 25. toukokuuta 2015

Kovan ulkokuoren palasiks hajoittaa, Oon suhun huukissa, päässä luupilla soit kuin hitti youtubessa...

...Jotta, että edellisestä postauksesta ei olisi tullut liian pitkä, jatketaan siis tarinaa...

14.05.2015 Lähdin äitini, 92.v mummoni ja rakkaan kummityttöni Ninjan kanssa Ruotsin matkalle, se oli Ninjalle ensimmäinen laivareissu ikinä.. Ninja ei ollut saanut nukuttua edellisenä yönä ja kun hän oli mummillekin (äidille) mennyt, ei hän ollut sanoja suustansa ulos, kun lasta jännitti niin kamalasti.♥

Oltiin Ninjan kanssa hakemassa vähän Ruotsin kruunuja, jotta aika kuluisi nopeammin.
Johanssonit matkalla!
Katsellaan merta.♥ Vaikka itse sanonkin niin tämä kuva on kyllä äärimmäisen kaunis!

En ole ikinä syönyt näin hyvää lohta hei!
Drinksulla.♥

Kerättiin Ninjan kanssa vähän pehmoja.
Auringonlasku.♥
 Maata näkyvissä! Seuraavana päivänä olikin aika mennä maihin ja löydettiin kaikkea ihanaa. Otin Tukholmasta kyllä kuvia, mutta ne löydättekin jo tutusta paikasta.




En ole muuten koskaan ollut ruotsinlaivalla, jossa näkyisi myös Suomen, että Ruotsin jääkiekko-ottelua, mutta olihan se hieno tunnelma! Osasta televisioista ruotsalaiset pystyi katsomaan Ruotsi-Venäjä ottelua ja osassa televisioista näkyi Suomi-Tshekki ottelu. Harmi Suomelle, kun lähdettiin silloin kotio.
Minä ja Ninja onnellisina!
Mummokin hymyilee!♥
Tuliaiset. Löysin ruotsista itselleni naulakon, viikinkijumala tarot kortit, riimukiviä, pöllökiven, rannekorun, laivalta pähkinöitä, suklaata ja camparia nam nam!♥
Kun päästiin laivalta oli mulla heti jo menoa. Lähdin itäkeskukseen, idän kyläjuhliin katsomaan Asaa. Keikka oli ilmainen ja setti loistava!♥

Asa.♥


Illalla meninkin sitten One eye tattoon bileisiin. Sieltä sitten Nosturiin jatkoille katsomaan rakkaita ystäviäni Juhaa ja Panua.♫




Videota kyseiseltä keikalta, olen itse kuvannut tämän pätkän. Tämä biisi saa mut aina kyynelehtimään, koska nuo sanat ja tuo ääni. Pure love ♫♥ Pahoitteluni videon laadusta, jonka nähtvästi blogspot pilaa.
Pinja toi mulle kukkia eräänä sunnuntaina, jotta en olisi nii vihainen kun se tulee koiriensa kanssa herättää mut, koska en pahemmin piittaa siitä toisesta niistä.

Eräänä päivänä olin Krunikan Shellillä PM:nä, elikkäs Palvelumestarina ja olen miettinyt tosissanikin, että jos siirtyisin palvelumestariksi ja tekisin myös toki kassallakin. Palkka ainakin nousis ja ei toi PM:n homma edes ole kamalaa. Sopii meikäläiselle ja moni on kehunut töissä, että kuinka PM:n takki vaan sopii mulle!
Viime perjantaina äidin työpaikalla oli avoimet ovet ja minullakin oli vapaapäivä, joten eiköhän koko päiväni mennyt Oulunkylän asuintalolla pihakirppiksellä. Pidin siellä pihakirppistä. Tavarat oli työntekijöiltä ja vanhoilta vanhuksilta, jotka oli nukkunut pois ja niitä oli siis vain jäänyt. Kauppa kävi!

Itse sain kerätä itselleni muutaman tavaran vaivanpalkasta, joten otin lyhdyn, ihanan murokulhon ja koukkuja ja parit hyllyn kannattimet.
Opettelin ottaa panorama kuvaa puhelimella mun ikkunalaudasta, jonka siivosin.
Erinlainen kuvakulma mun kodista.
Viikonloppukin meni sitten työkaverin tupareissa muuten ja töissä. Työkaverini tupareiden jälkeen minun oli pakko käydä vanhoilla kotihoodeilla laajasalossa. Tuli sellainen tunne vain, että pakko päästä, kun ajaessani kotiin päin katselin kaunista taivasta ja laskeutuvaa aurinkoa.

Tutut hyvät hoodit. ♥
Eilen olin työpäivän jälkeen rakkaan ystäväni kanssa valokuvailemassa taas Kruunuvuoressa, jossa olemme käyneet yhdessä aikasemminkin. Paikka sijaitsee Laajasalossa Kaitalahdessa, jossa on hylättyjä huviloita ja tällaisenä epäammattilaisena valokuvaajana voin sanoa, että en ole koskaan ennen ollut näin ylpeä valokuvistani kuin nyt. Menkää ihmessä tsekkailemaan ja kommentoikaa vaikka tämän postauksen kommenttikenttään, että mitä mieltä olitte.♥ ☼


Se ois maanantai ja kohta töihin, otakkaahan ihmiset rauhallisesti. Elämä on kaunis.♥

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti