sunnuntai 11. elokuuta 2013

familiar taste of poison...

Sunnuntai, tässä on perjantai ja lauantai tehty kovasti töitä. En ehkä ollut 100% tyytyväinen kaikkiin suorituksiin, mutta olin todella hämmäntynyt, kuinka muistin sen paikan asioita, ehkä jäänyt mieleen, koska se missä olen töissä on paikka, jossa viihdyin, sain uusia ystäviä ja tunnen oloni tervetulleeksi.

Perjantaina oli sellane 7h rykäsy ja siinä oli sopivasti tekemistä, kunnes yötämyöten alkoi rauhoittumaan. Lauantaina olikin sitten 9h, ensimmäinen tunti - puoltoista oli rauhallista, kunnes tuli rysä ja kesti yöhön asti. Wow!

Se on myös päätetty, että meitsi lähtee Falkenbergiin, matkakin on maksettu ja aika jees lähteä Ruotsiin, kun sinne niin pitkään oon halunnut jo lähteä. Silti mua ressaa tää reissu, sanoin sen jo matkaseurueellenikin, mutta he sanoivat, että kaikki menee varmasti hyvin! En sitä epäilekään, mutta silti siinä on joku, joka on kuin piikki lihassa. Mun pitäisi silloin lähteä aamuviideltä ajamaan Lahdesta Turkuun, jotta keritään laivaan, joka lähtee 8:45. Miten mä jaksan, ei ole vaihtoehtoja jos menee aikasin nukkumaan ja yrittää nukkua yön hyvin, ottaa kahvia mukaan, niin eiköhän se siinä mene, hope so... ☺

Baby Jane on se bändi, jota me lähinnä mennään katsomaan. Koko matka sai alkunsa siitä, kun ystäväni Petra ja Hanna halusivat lähteä tuonne ja he tarvitsevat aikuisen mukaan ja ne nimen omaan halusi juuri minut, koska olen aikuinen, "mukavaa seuraa" ja ajokortin omaava. Lupasivat lahjoa, wow!

Sitten muihin ajatuksiin, luin eräänä päivänä silmien väristä ja minulla itselläni on siniset silmät ja te siis, jotka tunnette minut, voitte kommentoida kommenttikenttään, pitääkö tämä teidän mielestä paikkanne:

"Sinisilmäiset ihmiset saavat olla onnellisia siitä, että heidän silmienvärinsä on erittäin haluttu ja liitetään usein nuoruuteen. Sinisilmäiset ovat luonnostaan viehättäviä sekä erittäin ystävällisiä ihmisiä. Myös ulospäin suuntautuneisuus on heille ominaista. He rakastavat sitä, että heidän ympärillään on runsaasti ystäviä, ja he ovatkin erittäin lojaaleita ja ystävällisiä. Myös viisaus ja luovuus kukkivat sinisilmäisissä. Huomionarvoista on myös se, että sinisilmäisillä ihmisillä on yleensä todella kestäviä parisuhteita."


silmien värit

Mä itse olen aina ihaillut sinisiä silmiä, mutta olen myös todella rakastunut ruskeisiin silmiin, ennen en tosiaan ees pitänyt niistä, mutta minulla on ystäviä joilla on ruskeat silmät ja jotenkin ne alkoi vain viehättää entistä enemmän. Vihreät silmät ovat myös eksoottiset, kunnes taas harmaat ovat mielestäni todella pliisut.

tässä näkyy mun siniset silmät, pienesti syvennettynä.
tässä on todella nätit ruskeat silmät mun mielestä.

Ville Valolla on mun mielestä äärettömän ihanat vihreät silmät.♥


En kestä, kun mun kummilapsella Ninjalla on ihan äärettömän kauniin väriset silmät, perinyt isältään, eli veljeltäni Hasselta.♥
kuvia on kirkastettu heikosti. 
Seuraavaksi siirrytään hiusasiaan, mä olen jo pitkään miettinyt liukuvärjättyä tukkaa, että mua kiinnostais tehdä se. Toisinaan en haluaisi pilata omaa tukkaani, joten olen ajattelut hommata siihen avuksi clipsi pidennykset ja niistä osan värjäyttää oman värin mukaiseksi ja sitten jättää alhaalta vaaleammaksi.


olen miettinyt tällaista caramel/toffee sävyä.
TAI


Mahongin punainen. 
me, myself and I


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti