tiistai 16. heinäkuuta 2013

when I can wear the cape

Sunnuntai: Menimme Pinjan kanssa uimaan ja se vesi oli ihan saatanan kylmää, eikä mahapipi helpottanut laisinkaan, ehkä siellä oli jonkinlainen pöpö?




Se vesi oli ihan pirun kylmää, pulahdin kerran ja istuimme sitten muuten vaan sen 2h rannalla, ottamassa väriä ihollemme. Syötiin puokkiin yks minttujäde, omnom! Matkasimme kahden tunnin jälkeen meille ja Pinja halusi lanittaa Simsiä, eksoottista, eikö? Pinja lähti, sanoin hänelle että menisin myöhemmin perässä. Kävin suihkussa ja pesin merivedet pois ja puin päälle, suuntasin Pinjalle taas ja minulle tulikin taas sitten puhelinsoittoa, että lähtisinkö kuskiksi. Noh, mikä ettei, ei mulla tässä lomailessa muutakaan tekemistä voisi olla. ;)

Kuskina oleminen oli hauskaa, vein eka Minnan ja Hassen mellunmäkeen, tulin kotiin. Sain puhelinsoiton, että pitäisi mennä hakemaan ja sen jälkeen suuntasimme mukaanlukien Jani aka. Allu, kohti Hakunilaa. Istuimme Skabassa tunnin? Melkein kaksi, josta suuntasimme sitten Viva Mariaan pilkkuun asti ja lauloimme karaokea, mulla oli ainakin todella kivaa! ♥♫

Minna ja mun rinksu♥ Nonalcoholic
Valvottiin sen jälkeen aamu viiteen asti ja oli pakko mennä itse ainakin nukkumaan, koska tiesin, että seuraavana päivänäkin piti vielä ajaa! Maanantaina sitten lankomies Marco tuli kaupunkii ja käytiin Populuksessa, siitä ne lähti sit laivalle ja minä ja minna käytii rocksissa ottaa yhret! Mentiin sitten takaisin Kurkimäkeen ja syötii subit. Mun oli pakko sit tulla käväseen kotona, koska mun piti nähdä True Bloodin kutos kauden viides jakso, pure love.♥
Sen jälkeen mun piti mukamas myydä kengät, mutta en nähnyt ostajaa missään, pitää varmaan antaa vähän palautetta! -.- Siitä kävelin takaisin Kurkimäkeen ja Minna oli jo nukkumassa! Join siinä sitten yksin pari olutta ja datasin.

Pirkko♥

akvaarion valo, manuaali ohjelma kamerassa.

Tänään tiistaina en ole pahemmin tehnyt mitään, käytiin Stone'sissa syömässä ja sain samalla kuulla iloisia uutisia, mutta en halua kertoa niistä vielä! ☺



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti