sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Kun kohdattiin oli pimeää, kun erottiin oli pimeämpää..

Viikonloppu tuli ja meni... Perjantaina olin Pinjan kanssa Lahdessa katsomassa Juha Näveri ja Panu Willman duoa ja oli kyllä ihan mahtia!

Juha Näveri & Panu Willman duo!
Juhan näkeminen kyllä piristi viikon välitauon jälkeen, ressaavan sellaisen. Juha on yksi iso aurinko taivaalla, sellainen täydellinen piristys! Ystävä parhaimmillaan, jos niinkin voisi sanoa. Matkaani tarttui myös ABBA:n kokoelmalevy, sekä Profane Omenin levy, sekä paita. HUPS! Mutta Juha itse sanoi, että ei saa lähteä tyhjinkäsin.

ABC Renkomäki
Illalla kävin vielä Viva Mariassa juomassa yhden ja laulamassa vähän KaraÅåkkea! ☺

Launtainakin vietin hyvän päivän Pinjan kanssa. Katsoimme elokuvaa nimeltä "Into the Wild". Perjantaina olin väittänyt, että se on aivan paska! Mutta Juha tokaisi, jos sanon, että se on paska... Olen väärässä. Joten minun oli pakko katsoa se launtaina ja todeta, että niin... Ei se niin paska olekaan, kun katsoi sen oikeasti ajatuksella.

Mun ja Pinjan leffaeväät, nam nam!
Leffan jälkeen menin Vivaan kahvittelemaan, laulamaan karaokea ja viettämään omaa aikaa itseni kanssa. Olenhan aikuinen ihminen ja saan itse päättää, mitä tehdä. Karaokea oli kiva laulaa se rentoutti ja hyvä meininki.

Tänään olikin aika äidillistä menoa, kun olin isäpuoleni serkun pojan 3.v synttäreillä. Paaposin vauvoja ja että ne oli ihania!
Minä ja päivänsankari!
Muuten olen yrittänyt siivoilla, mutta en vain jaksa! Maha on turvonnut rinnuksiin asti viikonlopun herkuttelun aikana ja muutenkin mietitytttää taas tämä elämä. Välillä sitä tuntuu, että voisi vain kääriä itsensä jätesäkkiin ja hukuttaa itsensä merenpohjaan. Olenko hyvä vai huono ystävä? Ketä kiinnostaa ketä ei? Olen katsonut omaa kroppaani ja vilkassut itseäni peiliin, näytänkö tänään hyvältä en? Näytänkö huomenna vielä paremmalta vai en? Eikö ihmisen kuulukin tehdä välillä virheitä, astua välillä risukasojen päältä, että pääset taas pehmeälle nurmikolle korjaamaan haavojasi, kuunteletko mielummin itseäsi vai sitä toista ja silti sinulle voisi jäädä pahamieli. Liikaa taas nuoren naisen elämässä, valintoja valintoja. Eikö olisi aika vain keskittyä jo mukaviin asioihin?
Mitä on sitten ne mukavat asiat? Yksi mukava on asia, että minulla pyörii sisustusvinkkejä mielessä miljoonia, mutta milloin saisin toteutettua ne? Haluaisin jo niin maalata tuon perintökaappini, toisi valtavasti uutta ilmettä kotiini. Ehkä tämä elämä tosissaan alkaa toivottavasti jossain vaiheessa helpottaa. En muuta kaipaisi nyt kuin hellyyttä, huomiota, rakkautta ja hyvää fiilistä.♥

xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti