perjantai 1. maaliskuuta 2013

You came to the party just to see me


Onpas ollur hurja viikko takana. Maanantaina oli ensimmäinen päivä uudessa työpaikassa ja koko crew ja itse mesta on aivan mahtava! :~)  tulkaa ihmeessä käymään!



Sitten tiistaina minulla olikin jo vapaapäivä, koska minun piti käydä koululla katsomassa valkolakkeja, kuinka ihania ne olikaan! Samoin näin myös rakasta ystävääni Sayaa for a long time♥  tällaaset ne sitten olisi, eikö olekin aivan uskomattomat! Noh, illalla menin sitten siskoni luokse, koska se oli ollut maanantaina leikkauksessa ja mun piti olla sen hoitaja, ja oli kyllä todella muksaa! :) Ilalla sitten kävikin pieni tapaturma, kun olin lähtemässä kotiin päin niin ajoin kolarin. Kyllä, oli kyllä suojelusenkelit mukana, kun ei sattunut mitään.  kyllä siinä ehti miettiä, että "voi vittu jos mä kuolen nyt." Mitä jos en olisikaan enää tässä kirjoittamassa tätä blogia? No, mutta... Joku minut pelasti ja voin jatkaa elämäni uusin silmin, still ppl: Keep positive, keep going. Pääsin onneksi kyllä seuraavana päivänä jo ajamaan, että ei tule mitään traumoja.

Töissä olin kaksi päivää taistellut kipujeni kanssa ja että en menisi lääkäriin, kunnes tänä aamuna rohkenin ja ajattelin soittaa aamulla sinne, no... Soitinkin ja käski minun saman tien tulla käväseen, kaksi tuntia odotin päivystyksessä, kunnes kuului "Johansson". En ole ikinä ollut näin onnellinen, kun joku kutsuu minua vastaanotolleen, onhan minulla siis lääkäreitä kohtaan fobia, ja siis jos joku ei tiedä mikä fobia on niin wikipedia selventää:

Fobia on tiettyihin tilanteisiin tai kohteisiin liittyvä todellisen uhkan olemassaoloon perustumaton pelko (kammo tai kauhu), jonka ahdistuneisuusoireita henkilö ei pysty hallitsemaan. Vastenmielisyys esimerkiksi jotain eläinlajia kohtaan ei ole vielä fobia. Fobiat luokitellaan ahdistuneisuushäiriöihin. Sanaa fobia käytetään lääketieteessä joskus myös oireiden kuvailuun. Esimerkiksi sairauksissa, joissa syöminen aiheuttaa potilaalle pahoinvointia tai kipua voidaan puhua sitofobiasta eli syömisen pelosta.



Pärjäsin siellä yksikseni ihan hyvin, mutta silti mua alkoi vituttamaan ne lääkärit, etenkin KUN NE ON SELLAISELLA ASENTEELLA, ETTÄ: "sori, mutta mä en voi auttaa sua." En siis saanut mitään tarvittavia lääkkeitä, koska olin pyytänyt lihas relaxantia tai jotain tulehduskipulääkettä, koska sattuu niin pirusti, mutta ei se antanut. Ihmetteli jopa, että miksi minulla on 800mg buranaa, hei daa! Olen nainen ja kärsin kuukautiskivuista. Onneksi äiti oli ihana ja meni apteekkiin hakemaan mulle volttaren emulgeeliä, sanoivat apteekissa, että sen pitäisi auttaa. 

Ja jos mennään iloisiin uutisiin, mun rakas kummityttöni Ninja Katariina Johansson on täyttänyt tänään kaksi vuotta! Se on siis veljeni ensimmäinen lapsi: Onneksi olkoon "kakara pentu". 



mutta siis, rauhallista ja mukavaa viikonloppua! Mä jatkan datailua ja huomenna on pikku pennun pileet♥

2 kommenttia:

  1. Tuntuu vieläki niin pahalta, onneks ei käyny mitään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi nita, älä murehdi♥ Olen hengissä kaikki on hyvin!

      Poista