keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Well, I don't know where I am but I know my destination...

Tämä iltahan menee tässä keittiössä istuessa. Ympärilläni hallitsee kaaos, joka kyllä selvitetään sitten kun jaksetaan. Taustalla kuunnellaan Asan radio-ohjelmaa, joka kertoo "Asan utopiasta", mitä eri ammatteja siellä olisi. Hieno mies, tuo Matti.

Eilen hyvä ystäväni sanoi minulle, että oli ihana lukea minun edellisestä postausta. Minulla alkaa pikkuhiljaa elämä rullaamaan hyvin ja kyllä. Esim. tänään on ollut erittäin hyvä päivä. Kotonani on tapahtunut pientä uudistusta, viherkasvit ovat lähteneet loistavasti kasvamaan ja parit uudet naulakotkin on saatu seinille.


Valkoiset + tuo musta naulakko on löytöjä äidin työpaikan uumenista. Samalla on myös hyllyn pidikkeet (valkoiset), joita en ole vielä kiinnittänyt seinään, koska ensiksi pitäisi löytää hyllyn pätkä niihin. Susinaulakko oli löytö Tukholmasta nyt viime Toukokuussa. 
Eilen käytiin myös mummon kanssa Huopalahden siirtolapuutarhassa. 92.vuoteen mummo ei ollut käynyt siellä kertaakaan. Noh kerta se on ensimmäinen. Päivä oli mainio, vaikka tuulikin ja ihana päähänpisto mummolle! ♥

Tämä kuva on ehdoton suosikkini.♥

Eilen kävin myös hoitamassa asioita idän ihmeellisessä keskuksessa, piti palata sinne myöhemminkin, niin eilen kuin tänään. Mielessäni on hommata uusi kamera itselleni, ei sillä että nykyinen olisi mitenkään rikki tms. Tarvitsen vain enemmän, valokuvaus "urani" on laajentunut, tarvitsen vain siihen sopivampaan. Muut ostavat autoja, vaatteita, kenkiä koruja yms. Miksi mä en voisi käyttää omia pennosiani minulle rakkaaseen asiaan. Kameraan. Tässä on vain tyllyt vähän mutkia matkaan, koska jostain kumman syystä en ole saanut tilattua sitä. Huomenna siis soitto liikkeen aspaan ja kysymään, että mitä ihmettä? Mulla olisi ikää, luottotiedot kunnossa ja hinku vaan pitää kauppa pystyssä ja sujuttaa nille nelinumeroisia lukuja. Mutta ei? Saanko mä koskaan sitä kameraa? No sehän nähdään...

Tänään minulla oli myös valokuvaprokkista, kun olin kuvaamassa rakkaan ystäväni ihanaa poikaa Noelia, joka täyttää ensiviikolla 1.v. Minä, joka haluaisin oikeasti kuvata ihmisiä enemmänkin, on lapset hyvä harjoitus ja ehkä hieman hankalampi kohde, onhan ne vikkeliä veijareita. Noel ei aristellut yhtään kameraa ja kuvaili mun kanssa mielellään, täytyy sanoa, että olin erittäin tyytyväinen pienen pojan kuviin. ☺






Muutama kuva Noelista, ihana poika ettenkö sanoisi!♥ Tänään olen viettänyt mukavaa päivää kotona. Samalla olen myös viettänyt työkaverini kanssa aikaan ja käytiin Shellillä kahvillakin! Huomenna jatkuu vielä vapaapäivät ja Jussina haetaan vaan rahaa kukkaroihin. ☺♥

Auringonlaskua tältä illalta.

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti