torstai 4. syyskuuta 2014

Rio ohoi!

Kaikkea on taas ehtinyt tapahtua ja kirjoitusintoa ei ole vaan löytynyt, syksy masentaa. Pari viikkoa sitten olin työkaverini luona viettämässä "virkistysiltaa". Siellä oli niin työkavereita kuin kanta-asiakkaita. En muista milloin viimeksi olisin nauttinut olostani niin paljon viimeksi. Syötiin, juotiin, saunottiin ja paljuiltiin, voiko parempaa vaatia? Ystävälläni Mialla ja heidän porukoillansa onkin siis unelma omakotitalo Paloheinän suunnalla..


Sunnuntaina multa leikattiinkin sitten tukka ja täytyy sanoa että, kun muut nauroi vieressä, kostui multa silmät kun pitkä tukka lyheni, tukka jota olen koko ajan yrittänyt niin kovasti kasvattaa..

Pitkä ihana tukka...
Lyhyt ku mikä...

Viikko sen jälkeen menikin hammaskivuissa ja yövuoroissa. Uskalsin silti lääkärifobiaakikkona soittamaan itse omasta tahdosta hammaslääkärille. Pyysin samoja lääkkeitä, jotka sain vuodenvaihteessa kun hampaani kipuilivat. Hoitajat kielsivät antamasta pillereitä ja sanoi, että minulla olisi siellä valmiina lähete röntgeniin. Samantien tokaisin, että enpäs ole menossa, mutta niin... Kyllä mä sinne silti menin viikon jälkeen ja en voi muuta sanoa, että kamalaahan se oli. Onneksi oli äiti mukana.♥♥ Kipuihin btw, kun en saanut toivomiani lääkkeitä, vedin 800mg buranaa + 500mg panadolia.. En voi muuta sanoa, että väsytti, kroppa meni hyvin äkkiä veltoksi ja jossain vaiheessa oli aika pöhnäolo!

Siellä mä olin.. F*ck
 Vietin myös kaverini synttäreitä, mutta fiilistä ei ollut hirveästi juhlia. Olen ollut masentunut, tai no "masentunut" jo jonkin aikaa, tuntuu välillä vain että koko maailma kaatuisi niskaan. Sain silti uusia ystäviä ja ehdin nähdä vähän vanhojakin..
Synttärikukkia ystävälle.♥
Olin myös viikolla lapsenvahtina ja nautin kyllä siitä pitkästä aikaa ja täytyy sanoa, että kummilapseni on kyllä vain paras.♥

Minä ja Ninja.♥
Ihanuus hauva Hukka.♥
 Mulla on myös toinenkin "ongelma". Synttäreihini on reilu kuukausi aikaa, melkeinpä vielä kaksi, mutta olisi jo pikkuhiljaa aika miettiä, mitä sitä tekisi. Täytän pyöreitä ja olisihan se kiva pitää jotkut pippalot. Omassa kotona olisi varmastikin aika ahdasta, joten olen kyllä päässäni miettinyt eräänlaisia paikkoja, jossa voisin pitää synttärini, budjettini on kyllä todella pieni, JOTEN! Jos teillä on jotain ehdotuksia/vinkkejä, jossa voisin synttärini viettää.. :)



SHELLvessaotos.

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti